sobota, 17 lutego 2018

KACZUSZKA WIELKANOCNA

Czas szybko biegnie, do Świąt Wielkanocnych pozostało go nie za wiele, patrząc pod kątem wykonania różnych ozdób świątecznych. 
Dlatego już dziś, prezentuję kaczuszkę ze styropianu i cekinów. Dzisiaj właśnie skończyłam ją robić 
i odbyła się krótka sesja fotograficzna, której efekt poniżej prezentuję.


Kaczuszkę wykonałam z cekinów 6 mm, łamanych, w odcieniach: żółtym, kremowych, pomarańczowym oraz pojawiło się kilka cekinów ciemno zielonych. Zastosowałam cekiny błyszczące i matowe.


 Używałam szpilek o różnej długości: od 13 mm do 25 mm, oraz dwóch szpilek zakończonych czarnym koralikiem na końcu (oczka).


Spód kaczuchy został wykończony jasno beżowym filcem. Odrysowałam kształt, wycięłam i przykleiłam klejem. Następnie przypięłam cekiny.




I jeszcze na koniec zbliżenie!!!!


Pozdrawiam Wszystkich oglądających i zapraszam do zostawienia komentarza!!!

3 komentarze:

Zostaw tu jakiś ślad.